czwartek, 7 lipca 2016

Dom - ul. Olimpijska 3

Zdjęcia wykonałam w kwietniu 2016 r.

Dom przynależy do Osiedla Oficerskiego SBM "Dom". Został wybudowany około 1932 r.(ten rok bardziej mnie przekonuje), chociaż znalazłam też rok powstania 1934.
Znalazłam informację, że dom "stał się" biurowcem od 1 sierpnia 2014 r. Cytuję:
"Wolnostojący dom o charakterze biurowym. 3 kondygnacje, niewielki strych. Powierzchnia działki 820 m2. 13 pokoi, kuchnia, 2 wc. Linie telefoniczne, okablowanie internetowe. Garaż (2 miejsca). Alarm - monitoring. Całkowita powierzchnia budynku 320 metrów kwadratowych. Czynsz wywoławczy za powierzchnię biurową - 47 PLN. Koszty eksploatacyjne - do uzgodnienia. Minimalny okres najmu - 2 lata."
Źródło: http://www.biurowce-warszawa.pl/OLIMPIJSKA_3,biurowce_oferta_czytaj,mokotow,581,3981#zdjecie.
Decyzja o zmianie sposobu użytkowania z budynku jednorodzinnego na biurowiec została wydana dnia 26 lutego 2015 r.

1 komentarz :

  1. Ten dom nalezal do mojej rodziny przed wojna
    Urodzila sie w nim moja Babcia Krysia, laczniczka PW

    OdpowiedzUsuń

=script> async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">