niedziela, 7 lutego 2016

Budynek - ul. Kazimierzowska 33

Wszystkie zdjęcia wykonane przeze mnie pod koniec stycznia 2016 r. Zbliżenie na odnowioną elewację i tabliczkę z numerem domu.
Kamienica w całej swej okazałości. Trzy piętra, poddasze, funkcjonalna suterena. Wymienione, błyszczące rynny. Dbałość o zachowanie zdobień.
Tutaj widok ze skrzyżowania ul. Kazimierzowskiej z ul. Różaną. Specjalnie wykonałam to zdjęcia, aby ukazać otoczenie budynku.
Tutaj elegancka tabliczka dla poszukujących wejścia do budynku przy ul. Kazimierzowskiej 33.
Przez bramę, na podwórko i w lewo - i mamy wejście do kamienicy od ul. Różanej.
Zmieniłam chwilowo podejście do "odkrywania", co pozwoliło mi znaleźć taki oto budynek. Z wierzchu wygląda jak wiele innych, nic szczególnego, a jednak informacja, że został wybudowany około 1925 r. spowodowała, że postanowiłam zerknąć w jakim jest stanie prawie stuletni budynek.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

=script> async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">