sobota, 27 lutego 2016

Budynek - ul. Kwiatowa 7A

Widok od ul. Kwiatowej, wejście od ulicy. Zdjęcia własne.
Tutaj rzut na dwie kamienice. Od lewej budynek - Kwiatowa 7, z prawej - Kwiatowa 7A. Gdyby nie współczesna nadbudowa (Kwiatowa 7) to pierwsza myśl - odbicie lustrzane kamienicy (liczba okien, rozmieszczenie wejść, wszystko tak samo).
Widok od podwórka (od ul. Króżańskiej). I w tym wypadku moja teoria o odbiciu lustrzanym legła w gruzach, wystarczy zerknąć na układ mniejszych okienek (od rynny w prawo - kamienica przy ul. Kwiatowej 7). Jak widać jeden lokator zrezygnował z posiadania balkonu. Za to w górnym lewym rogu są jeszcze bardzo stare okna.
Kamienica Heleny Wielgutowej, powstała w latach 1937-1938.

5 komentarzy :

  1. Wszystko nie tak!Szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem skąd czerpie Pan informacje do Pańskich tekstów.
    Informacje dot.budynków przy ul.Kwiatowej 7 i 7a są nieścisłe.
    Mam wrażenie,że to tylko Pańskie przypuszczenia (zgadywanki).
    Przed publikacją należałoby je weryfikowć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku źródłem jest urząd m.st. Warszawy. Luźne uwagi pod zdjęciami są oczywiście moje.
      Może mi Pan poleci jakąś literaturę?

      Nie jestem Panem.

      Usuń
  3. Przepraszam za nazwanie Adresata (-tki) Panem.
    To było odruchowe...
    Moja wizyta na tym blogu była przypadkowa i nie mam specjalnej ochoty
    na szczegółowe dyskusje.
    Sygnalizuje tylko grube nieścisłości dotyczące wymienionych budynków.
    Mam nadzieję,że w innych przypadkach informacje Autora(-rki) są lepiej udokumentowane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

=script> async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">